کارپرداز
نام ونام خانوادگی: حسین ولایتی
پست سازمانی: کارپرداز
رشته تحصیلی: کارشناسی حسابداری
تلفن داخلی:360
شرح وظایف کارپرداز دانشکده بهداشت
کلیه خریدها الزام به داشتن درخواست خریدخواناو دستور مقام مجاز مالی و پس از تأمین اعتبار لازم اقدام به خرید نماید.
درزمان خرید به نوع کالای خریداری شده دقت نمایید، طبق درخواست مسئولین واحد و نظریه کارشناس فنی اقدام به خرید نماید.
درهنگام خرید شخصاً حضور و بانازلترین بهای ممکن خریداری و قبل از خرید اگر از مبلغ معادلات کوچک بالا برود حتماً سه فقره استعلام بها در پاکتهای در بسته از سه فروشنده معتبرکه دارای کداقتصادی و یا کدپستی و یا نمایندگی انحصاری فروش کالا باشد تهیه و نسبت به بازگشایی آن در حضور مسئولین در فرم مخصوص صورتجلسه اقدام نماید و پس ازتعیین و بررسی قیمتها اقدام به خرید نماید.
درزمان خرید کالا حتماً به نوع جنس خریداری شده شامل ابعاد، ساخت و یا مدل و مشخصات فنی کامل جنس اعم از رنگ ،جنس، وزن، تعداد و سایر... دقت نمایدتماماً در فاکتور خرید قید و جنس تحویل گرفته شده به انبارتحویل گردد و در صورت امکان شخصاًجنس خریداری شده را تحویل گرفته وحمل نماید.
کارپرداز موظف است درزمان خرید کالا و اخذ فاکتور بدون قلم خوردگی و قید تاریخ و مشخصات کامل خریدار و آدرس وکد اقتصادی و کنترل جمع مبلغ و نوشتن اعداد به حروف اقدام نماید.
کارپرداز موظف است در بدو خرید رعایت کلیه نکات آئین نامه مالی و معاملات دانشگاه را رعایت درصورت عدم آگاهی حتماً قبل از خرید سوال و اطلاعات لازم کسب سپس اقدام به خرید نماید.
کارپرداز بعد از خرید و تحویل جنس به انبار نسبت به پی گیری اسناد ثبت در دفاتر مربوطه و تنظیم خلاصه و رسیدگی و آماده نمودن جهت پرداخت شخصاً اقدام نماید.
کارپرداز بعد از دریافت درخواست خرید نسبت به دسته بندی خرید به صورت فوری و غیر فوری به تشخیص مسئول تدارکات اقدام نماید در صورت هر گونه مشکلی فوراً مراتب را به مسئول مربوطه اطلاع تا در خصوص رفع مشکل وپی گیری لازم اقدام گردد.
کارپرداز در بدو خرید و امضاء هر گونه سند حتماً از جزئیات سند مطلع و پس از امضاء تمامی مسئولیت قانونی و شرعی به عهده وی می باشد.
کارپرداز موظف است کلیه اسناد پرداخت شده و غیره را طبقه بندی نموده و در دفاتر خود ثبت و رسید پرداخت نگهداری و زمان پرداخت مدارک مستند بانکی و یا نقدی پرداخت داشته باشد.
کارپرداز موظف است از نظر اخلاق اسلامی و اداری و رعایت تمامی نکات ارباب رجوع و فروشنده و طلب کاران و سایر را بنماید.
کلیه موارد مورد نیاز در خریدهای داخل شامل: درخواست خرید، فاکتور جدید، رسید یا حواله انبار، رسید فرسوده انبار، در صورت نیار صورتجلسه خرید کالا، صورتجلسه نصب،گواهی انجام کار و در صورت نیاز قرارداد و سایر موارد مورد نیاز اسناد تهیه و پیوست نماید.
به پیوست تعداد11 برگ آئین نامه جدید مالی ومعاملاتی دانشگاه جهت مطالعه و رعایت مفاد آن تحویل می گردد.
انجام سایر امور محوله در چار چوب وظایف قانونی